وبلاگ

لمینت دندان در کرج

لمینت | کامپوزیت دندان در کرج

کلینیک تخصصی دندان پزشکی دانتین ، در کرج واقع شده و از جهت خدمات لمینت دندان در کرج ، کامپوزیت دندان در کرج ، زیبایی دندان در کرج حرف اول را میزند. و به صورت تخصصی و ویژه در محیطی آرام و مجهز این خدمان را ارائه میدهد. قیمت لمینت دندان در کرج و هزینه کامپوزیت دندان قیمت های متغییری داره ولی در کلینیک دانتین تمامی قیمت ها بسیار مناسب و رضایت بخش برای بیماران گرامی میباشد.

لمینت دندان در کرج

لمینت دندان در کرج

لمینت دندان  پوسته های نازک چینی است که به جلوی دندان ها متصل می شوند و در زیبای دندان بسیار موثر است.  ظاهر طبیعی و جذاب دارند. لمینت می توانند برای رفع دندان های تراشیده، رنگ آمیزی، ناهموار، دمیده شده، ناهموار یا غیر طبیعی تاثیر داشته باشد و باعث زیبایی دندان میشود.

افراد بسیاری به دلیل دارا بودن دندان‌هایی نامنظم و بد رنگ ( زرد و تیره ) و زیبایی دندان نا مناسبی ندارند و به همین دلیل ناراضی هستند. این افراد دارای اعتماد به نفس کمی هستند.  اما در حال حاظر علم دندانپزشکی شیوه های گوناگونی را برای رفع این مشکل ارائه می کند. لمینیت دندان یکی از این روش هاست.

لمینت یا ونیر لایه ‌ای از مواد همرنگ با دندان یا مواد سفید که برای اصلاح کردن فرم ، شکل، رنگ و طول دندان‌ها یا بستن فاصله بین دندان‌ها و درمان دندان‌های شکسته روی دندان چسبیده می‌شود.

قیمت لمینت دندان در کرج
قیمت لمینت دندان در کرج

کامپوزیت دندان در کرج

انواع لمینت دندان

دو مورد از شایع ترین ها ، لمینت سرامیکی و کامپوزیت دندان است.

لمینت سرامیکی و کامپوزیت هر دو توسط تکنسین دندان پزشکی در یک آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته میشود.

مقاله زیر را از دست ندید!
قیمت عصب کشی دندان در کرج

لمینت سرامیکی : از جنس سرامیک ( چینی ) ، نسبت به کامپوزیت مقاوم تر ، دارای ظاهر زیبا تر و ثبات رنگ بیشتر است. هزینه لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت دندان بیشتر است.

این نوع لمینت سرامیکی پس از قالب گیری در لابراتوار ساخته میشود.

مواد چینی مواد شکننده است ، با این حال هنگامی که آن را به شدت به دندان متصل می کنند ، می تواند بسیار قوی و با دوام باشد.

کامپوزیت دندان :

در مقابل لمینت سرامیکی ، کامپوزیت دندان قرار دارد که نسبت به لمینت سرامیکی دندان تراش کمتری میخورد (حتی در شرایطی دندان مناسب باشد بدون تراش انجام میشود)

و میزان ( براق تر شدن سطح دندان) و عبور نور کامپوزیت دندان بیشتر از نوع سرامیکی است

و تنوع رنگ بیشتری ( میتواند کاملا همرنگ  دندانهای دیگر باشند) دارد و قیمت کامپوزیت دندان ، ارزان تر از روش دیگر است.

زیبایی دندان در کرج

زیبایی دندان در کرج

زیبایی دندان تاثیر بسیاری روی زیبایی چهره و زیبایی خنده دارد. و داشتن لبخندی زیبا و دلنشین و هالیوودی شما را  جذاب کرد. خدمات طراحی لبخند و لمینت دندان شما را به فردی جذاب و تاثیر گذار تبدیل خواهد کرد.

کلینیک تخصصی دندان پزشکی دانتین از جهت زیبایی دندان در کرج حرف اول را میزند.

قیمت لمینت دندان در کرج

قیمت لمینت دندان در کرج

کلینیک تخصصی دندان پزشکی دانتین جهت رضایت بیماران گرامی کرجی قیمت لمینت دندان در کرج را بسیار مناسب و مقطوع قرار داده است. به طوری که مراجعه کنندگان عزیز ضمن داشتن لبخندی زیبا نگران هزینه لمینت دندان و طراحی لبخند نباشند. با توجه به این که قیمت لمینت دندان در کرج متغییر و متفاوت است. هزینه لمینت سرامیکی به نسبت کامپوزیت دندان گران تر است و قیمت لمینت دندان در کرج  و همچنین در شهر های دیگر طبق تعرفه سالانه تعریف میشود.

مقاله زیر را از دست ندید!
کاشت دندان | ایمپلنت دندان جلو در کرج

هزینه لمینت دندان چقدر است؟

عکس لمینت دندان

عوارض کامپوزیت دندان

مراحل نصب لمینت دندان

فیلم لمینت دندان

از مواردی هستند که مراجعه کنندگان گرامی به دنبال آن هستند ولی در کنار این موارد معایب لمینت دندان را نیز بشناسیم.

قیمت لمینت دندان در کرج

معایب لمینت دندان

معایب لمینت دندان

  • احتمال کنده و جدا شدن از دندان : در صورتی استفاده از چسب بی کیفیت ، احتمال انکه لمینت از دندان جدا شود وجود دارد . در این صورت نیاز است مجدد به دندانپزشک رجوع شود تا در صورت امکان ، مجدد روی دندان نصب شود.
  • غیرقابل برگشتن به حالت اولیه : به دلیل تراشیده شدن روی دندان امکان برگشتن به حالت اولیه امکان پذیر نیست ( امکان برداشت لمینت )
  • نیاز به مراقبت مثل دندان طبیعی : نوشابه گازدار ,قهوه ,سیگار و قلیان می تواند باعث عوض شدن رنگ لمینت در طولانی مدت شود که باید با مسواک ، نخ دندان و… از آنها مراقبت کرد.
  • حساسیت پس از درمان : درمان لمینت هم مانند سایر درمان های ترمیم دندان با حساسیت گرما و سرما همراه است و بعد از مدتی این حساسیت از بین خواهد رفت.

این موارد ، موارد اصلی معایب لمینت دندان است.

کلینیک دندان پزشکی تخصصی دانتین ، با داشتن امکانات مجهز و دانش کافی معایب لمینت دندان را به طور چشم

گیری کاهش داده است.

زیبایی دندان در کرج

پانوشت : لمینت دندان در کرج ، کامپوزیت دندان در کرج ، زیبایی دندان در کرج ، قیمت لمینت دندان در کرج ، کلینیک تخصصی دندان پزشکی دانتین

نظر بدهید